Call Center

Dział Call Center, jako nowoczesne narzędzie, koordynuje pracę całego Konsorcjum. Kompetentny i wykwalifikowany sztab doradców czuwa nad sprawnym przepływem informacji oraz obiegu dokumentów. Komunikuje adwokatów, radców prawnych, architektów, developerów oraz współpracujących z nami Partnerów.

Nowoczesne rozwiązania technologiczne i sprzętowe gwarantują poufność przekazywanych informacji.

Główne zadania Call Center:

  • obsługa teleinformatyczna firmy,
  • koordynacja prac Konsorcjum we wszystkich obszarach działalności,
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji,
  • przedstawianie kompletnej oferty Konsorcjum przyszłym Klientom,
  • diagnoza potrzeb/problemu Klienta,
  • precyzyjne wskazanie rozwiązania,
  • umówienie spotkania ze specjalistą w kancelarii we Wrocławiu.

Call Center skutecznie promuje Państwa kancelarię czy inną działalność gospodarczą, pomnażając prawdopodobieństwo dotarcia Waszej oferty do Klientów zainteresowanych konkretną usługą. Ten rodzaj profesjonalnego outsourcingu promocji gwarantuje obniżenie kosztów prowadzenia działalności biznesowej oraz zapewnia bezpieczeństwo i efektywność w nawiązaniu pierwszego kontaktu z nowym Klientem.

Nasze usługi Call Center adresujemy do szerokiego grona odbiorców, nie tylko Współpracowników programu franczyzowego.

Kancelaria Wrocław: +48 791-200-923